Afgelast concert Beyoncé verplaatst naar 31 mei

 Door: Anouk Fllipsen

Tilburg – Het concert van Beyoncé wat 14 mei zou plaatsvinden in het Sportpaleis in Antwerpen wordt verplaatst naar vrijdag 31 mei. Het concert van 14 mei werd laat in de middag nog geannuleerd wegens ziekte. De zangeres zou oververmoeid zijn en last hebben van uitdrogingsverschijnselen.

De tickets voor het concert van 14 mei blijven geldig voor het concert van 31 mei. Fans die deze datum niet bij het concert aanwezig kunnen zijn, krijgen het geld van hun tickets terugbetaald. Zij moeten hun ticket voor 24 mei terugsturen naar het voorverkooppunt om hun geld terug te krijgen.  Eerder ging het gerucht dat Beyoncé ook de 15e niet zou kunnen optreden omdat zij dan bij het filmfestival in Cannes aanwezig zou moeten zijn. Hier bleek echter niets van waar, want ze stond vanavond gewoon fit op het podium om op te treden in het Sportpaleis.

Op haar site bood ze eerder vandaag haar excuses aan met een zelfgeschreven briefje. Hierop schrijft ze: ”Ik heb in mijn hele leven nog nooit een show afgezegd. Het was erg moeilijk voor me. Ik beloof jullie dat ik het snel goedmaak met jullie. Het spijt me dat ik jullie teleurgesteld heb.”

Leave a Reply

